O PRESIDENTE DO CF PORTEÑO ANUNCIA QUE NON PRESENTARÁN NINGÚN EQUIPO NA 2020/21 POLA INCERTIDUME DO COVID-19.

 

Manuel Castiñeira, presidente do CF Porteño que milita na 3ª da Costa, un dos históicos do fútbol costeiro, sopesou o que previsiblemente será a tempada 2020/21 e despois de moito sopesalo decideu ca sua diretiva non presentar ningún equipo nen no fútbol senior, nen no de base na vindeira tempada, todo elo e con moito senso, o noso pensar, e polo que lle escoitamos a moitos xogadores, diretivos e afeccionados, da incerteza que ten o fútbol modesto e de base, coa incertidume que está a causar o COVID-19, que parece que en troques de arredarse vai collendo forza, e os protocolos se xa son difíciles de seguir para o fútbol profesional, máis complicado será para o afeccionado, sen axudas de ningures para afrontalos, e co conseguinte perigo para as persoas.

Así daba a dificil noticia da decisión tomada o presidente porteño : “Estimados socios, aficionados y amigos: Como presidente del Porteño CF con gran dolor y tristeza os comunico la decisión de la directiva de no dar de alta ningún equipo en la próxima temporada 2020-2021. Con esta decisión estamos anteponiendo la salud de nuestros niños y adultos antes que el fútbol. Un año en el cual todos teníamos muchas esperanzas puestas, jugadores firmados y nuevos proyectos en el aire, pero la situación que estamos viviendo en toda la sociedad nos anima a dar este paso. La imposibilidad de asistir a los campos de fútbol nos obliga a prescindir de nuestra tan querida afición, y creo que no es lícito repartir carnet de socio a nadie sabiendo que no puede entrar al campo. Desde aquí quiero pedir perdón a todas aquellas personas que como nosotros desearan ver competir al Porteño esta temporada. Solo deciros que esperamos que esta situación nos haga volver más fuertes todavía. Esta decisión está totalmente respaldada por todos los miembros de la directiva y toda la plantilla. Repito “ lo más importante para toda la familia Porteña es la salud de cada uno de ellos”. Desear lo mejor al resto de equipos y damos todo nuestro apoyo en cualquier decisión que tomen”.

Sin mas un saludo y Aúpa Porteño
.
Vuestro amigo
Manuel Castiñeira Vidal
.
.
-Foto : piratasdemuxia.es
-Texto . piratasdemuxia/Manuel Castiñeira

Attachment

Utilizamos cookies propias e de terceiros para o correcto funcionamiento da web. Se continúa navegando, acepta o seu uso.

ACEPTAR
Aviso de cookies