CRÓNICAS DOS ENCONTROS DO FISOBER FSF E DOS SEUS EQUIPOS DE BASE E DO VIAXES AMARELLE FSF :

PREFERENTE GALICIA

LIGA AUTONÓMICA

Paula Fandiño fixo os dous goles fisoberistas.

 CIDADE DAS BURGAS B  1-2 FISOBER F.S.F.

BURGAS B: Ale , Eva, Fara, Sol, Carmen ; tamén xogaron : Dolo, Lucía, Sonia, Ana, Carlota, Sandra.

FISOBER : Lía, Paula Fandiño, Carre, Sharay, Mai ; tamén xogaron : Kenny, María Dumbría, Uxía.

ÁRBITROS : Jesús Temprano , Julio Fernández.

GOLES : 0-1 min 5 Paula Fandiño, 1-1 min 15 Eva, ( descanso ) 1-2 min 37 Paula Fandiño.

Partido disputado na mañá do domingo no Anexo dos Remedios de Ourense correspondente a 12 ª xornada de liga Preferente Galicia – Liga Autonómica.

O Fisober sacou a diante un importante partido a pesares das numerosas baixas que o están martirizando nesta tempada. Con Ana ( operada este venres por certo ), Nuriña, Laura, María Maroñas e Adriana como baixa , foron cas xustas e con tres cadetes na convocatoria souberon sufrir, defender ben e con ocasións a contra finalizadas en dúas ocasións por Paula Fandiño trouxeron tres puntos da visita a Ourense.

O Fisober iniciou ben o partido e cun gol de Paula Fandiño aos cinco minutos conseguiu adiantarse no electrónico.

Despois ao Fisober tocoulle defender e facer pasar os minutos.

O gol da igualada chegou despois dunha xeira de rexeites a cinco para o fin da primeira metade.

Chegaron neses momentos os peores minutos das costeiras nos que tivo que aparecer Lía para salvar ao Fisober e deixar o resultado en igualada na primeira metade.

A volta da vestiarios repúxese o conxunto costeiro e acadou defender case perfecto sen deixar opcións as locais.

Tan so tiveron unha ocasión que salvou Carre.

Cando parecía que se chegaría ao final con igualada un gol de novo de Paula Fandiño traía os tres puntos cara a Costa da Morte.

A vindeira semana toca de novo saída para o Fisober desta volta visitando ao Carballiño.

CATEGORIAS INFERIORES:

Fisober, (esq) Viaxe Amarelle, (der), de infantís feminino.

Fin de semana con tres partidos este domingo , os femininos na mañá do domingo e o infantil masculino na tarde do domingo.

Iniciabase o domingo no P. Sagrada Familia de A Coruña co partido da Liga Autonómica Infantil Feminina en partido correspondente a 7ª xornada con resultado a prol do Viaxes Amarelle por catro goles a cero.

Polo Fisober participaron : Alexia, Pauliña, Laura Blanco, Marta, Ruth ; tamén xogaron : Lara, Noa, Sabela.

ASÍ O VIRON DENDE O VIAXES AMARELLE FSF :

Las infantiles del Viaxes Amarelle FSF resuelven con una victoria su duelo contra el colista del grupo, Fisober FSF (4-0)

Viaxes Amarelle FSF: Paula, Sofía, Ana, Macarena, Lucía (cinco inicial), Micaela, Candela Piñeiro, Antía, Cynthia.

Fisober FSF: Alexia, Laura, Paula, Marta, Ruth (cinco inicial), Lara, Noa, Sabela.

Goles: 1-0 Sofía (min. 7); 2-0 Macarena (min. 25); 3-0 Macarena (min. 30); 4-0 Antía (min. 38).

Árbitros: David Kumor Otero del Colegio de Árbitros de A Coruña.

Mesa: Lucía Manso Porteiro del Colegio de Árbitros de A Coruña.

Tarjetas: Sin tarjetas.

Incidencias: Partido correspondiente a la 7ª Jornada de la Liga Autonómica Infantil Femenina Grupo Norte de Fútbol Sala disputado el domingo 1 de diciembre de 2019 en el Pabellón Municipal de Sagrada Familia (A Coruña) entre el Viaxes Amarelle FSF y el Fisober FSF.

[A Coruña 1-diciembre-2019]- El Viaxes Amarelle FSF infantil, dirigido por David Sánchez, vuelve a recuperar la sonrisa en la competición autonómica y tras la derrota del pasado fin de semana en casa del Ribeira FSF; este fin de semana las herculinas salen reconfortadas tras conseguir sumar los tres puntos después de imponerse por un marcador de 4-0 sobre el colista de la competición autonómica, el Fisober FSF.

El encuentro empezaba con un Viaxes Amarelle FSF que tenía el balón y generaba peligro sobre la portería contraria, consiguiendo adelantarse en el luminoso a los siete minutos de juego con un gol anotado por Sofía. Todavía quedaba mucho partido por delante, y las herculinas querían seguir ampliando distancias en el marcador, pero fueron incapaces de pasar del 1-0 inicial, y con ese marcador llegaron al tiempo de asueto.

En la reanudación, el conjunto local empezó a centrarse un poco más en tareas ofensivas y conseguía ampliar distancias a los cinco minutos de juego con un gol de Macarena; la misma que pocos minutos más tarde volvía a repetir en su faceta goleadora y llevaba al marcador hasta el 3-0, cuando faltaban diez minutos para el final del tiempo reglamentario. El conjunto herculino se encontraba cómodo sobre la cancha, y las visitantes no conseguían generar peligro suficiente para recortar distancias en el marcador; mientras que el Viaxes Amarelle FSF conseguía poner el definitivo 4-0, por medio de un tanto anotado por Antía a dos minutos del final del tiempo reglamentario.

Tras este nuevo partido de la temporada, ahora tocará volver al trabajo la próxima semana; para afrontar la que será la octava jornada de la Liga Autonómica Infantil Femenina FS el fin de semana del 14-15 de diciembre en horario y pabellón todavía por determinar visitando la cancha del Radiocar A Fervenza FSF Narón Ferrol.

Viaxes Amarelle FSF, (esq) e Fisober, (der) de cadetes feminino.

Unha vez finalizado este era a xeira no mesmo escenario en partido da Liga Autonómica Cadete Feminina en partido tamén correspondente a 7ª xornada con resultado de igualada a catro entre o Viaxes Amarelle e o Fisober.

Polo Fisober participaron : Naira, Lucía Martínez, Nerea, Lucía Canosa, Lucía Rodríguez, tamén participaron : Alexia, Pauliña, Ruth, Ale, Andrea.

Os goles costeiros foron obra en dúas ocasións de Lucía Martínez e un de Nerea e Pauliña.

ASÍ O VIRON DENDE O VIAXES AMARELLE FSF :

Las cadetes del Viaxes Amarelle FSF mantienen el liderato tras
firmar tablas con el Fisober FSF (4-4)
Viaxes Amarelle FSF: Carmen, Olalla, Sabela, Lucía Yu, Sara (cinco inicial), Claudia, Carla Riomao.
Fisober FSF: Naira, Nerea, Lucía Martínez, Lucía Canosa, Lucía Rodríguez (cinco inicial), Alexia, Paula, Ruth, Alejandra, Andrea.

Goles: 1-0 Carla Riomao (min. 3); 1-1 Paula (min. 10); 1-2 Nerea (min. 18); 2-2 Sara (min. 19); 2-3 Lucía Martínez (min. 19); 2-4 Lucía Martínez (min. 19); 3-4 Carla Riomao (min. 27); 4-4 Sara (min. 35).

Árbitros: David Kumor Otero del Colegio de Árbitros de A Coruña.

Mesa: Lucía Manso Porteiro del Colegio de Árbitros de A Coruña.

Tarjetas: Lucía Canosa y Nerea del Fisober FSF (Tarjeta Amarilla).
 

Incidencias: Partido correspondiente a la 7ª Jornada de la Liga Autonómica Cadete Femenina Grupo Norte de Fútbol Sala disputado el domingo 1 de diciembre de 2019 en el Pabellón Municipal de Sagrada Familia (A Coruña) entre el Viaxes Amarelle FSF y el Fisober FSF.

El Viaxes Amarelle FSF cadete, dirigido por Carlos
Rodríguez, recibía en esta segunda jornada de la segunda vuelta de la competición
autonómica a un rival directo, Fisober FSF, en la clasificación y en lucha por el liderato del grupo. El partido se disputó por varias fases alternas de juego entre las dos escuadras, pero en última instancia ambos equipos se tuvieron que conformar con el reparto de puntos tras un marcador de 4-4, que permite dejar al cuadro herculino en la primera posición de la general una semana más.

El encuentro empezaba con un Viaxes Amarelle FSF volcado en una presión alta, de la que el Fisober FSF no era capaz de salir; y así a los tres minutos de juego Carla Riomao gana un balón dividido y consigue ejecutar un disparo que pondría el 1-0 en el marcador. Tras este gol, las locales siguen llevando el mando en el partido, pero no consiguen ampliar distancias; y en una jugada aislada, y despiste defensivo de las locales, en la medianía del periodo Paula consigue poner la igualada en el marcador. Tras este gol, el equipo naranja se viene abajo y lo aprovecha el cuadro visitante que se va creciendo en la pista y consigue ampliar la distancia en
el marcador en los últimos minutos, con un gol de Nerea.

Poco después, el Viaxes Amarelle FSF reacciona con una buena salida de presión, y tras una jugada elaborada, Sara devuelve la igualada al marcador. Pero las visitantes, consiguen aprovechar poco después Lucía Martínez aprovecha un balón dividido y pone el 2-3 en el marcador. Las locales parecían reaccionar; pero en una contra rápida del Fisober FSF, se encuentran con el 2-4, transformado
nuevamente por Lucía Martínez para las visitantes.

En la reanudación, el Viaxes Amarelle FSF sale con las ideas claras a la pista y empieza a imponer el ritmo de partido sobre su rival, generando varias ocasiones de peligro; y siendo Carla Riomao la encargada de recortar distancias, con un gol a los siete minutos de juego, que deja el partido con un 3-4 en el marcador. Todavía quedaba mucho partido por delante, y las herculinas siguen peleando por ser superiores, y a falta de cinco minutos para el final del tiempo reglamentario, Sara consigue poner la igualada en el marcador. Quedaba tiempo por delante, pero ambas escuadras se metieron en un juego bronco; sin ser capaces de controlar
los nervios, y el marcador terminaría con el 4-4 y reparto de puntos entre ambas escuadras, que dejan al Viaxes Amarelle FSF en la cabeza de la tabla.

Tras este nuevo partido de la temporada, ahora tocará volver al trabajo la próxima
semana; para afrontar la que será la octava jornada de la Liga Autonómica Cadete Femenina FS el fin de semana del 14-15 de diciembre en horario y pabellón todavía por determinar visitando la cancha del Error Ferrol! A Fervenza FSF Narón.

++++

Para a tarde do domingo nas I.D. de O Conco en Dumbría era a xeira do infantil masculino na Primeira Galicia Infantil Masculina para enfrontarse ao Club del Mar San Amaro con triunfo visitante por tres a cinco.

Polo Fisober participaron : Borja, Javi, Julián, Álvaro, Iago ; tamén xogaron : Brais Dono, Pablo, Suso, Álex Blanco , Leo.

Os goles costeiros foron obra de Julián, Javi e Pablo.

-Fotos  Fisober FSF
-Texto : Luis Sambad, (Fisober FSF)
-Texto : José Núñez, (Viaxes Amarelle FSF)

++++

Informarche de que se nos estás seguindo polo móbil, que para ordenadores temos outro formato moito completo ca o que che pode ofrecer un móbil polas súas dimensións de pantalla.

Tamén informar que trocamos de email: admin@piratasdemuxia.es

Contrata a tua publicidade connosco e chegarás cada día a milleiros de persoas.

Patrocinadores e Colaboradores

Attachment

Utilizamos cookies propias e de terceiros para o correcto funcionamiento da web. Se continúa navegando, acepta o seu uso.

ACEPTAR
Aviso de cookies