2ª DIVISIÓN GALEGA FEMININA G1, (1 XDA) : “O BERGANTIÑOS LÉVASE O DERBI ANTE O PAIOSACO, (2-1)”

Vimi conducindo o balón.

 

Bergantiños CF 2-1 UD Paiosaco

Gueli Cotelo, (Adestrador do Bergantiños CF) :Partido moi disputado en As Eiroas, cun ” Bergan” que quería pero non podía nos primeiros minutos, dada a boa intensidade dun Paiosaco que vendeu cara a súa derrota. O Bergantiños adiantaríase no minuto 12 grazas a unha boa xogada colectiva na que Cruz asistiría para que Alba marcase a pracer. Pasaban os minutos e o Bergantiños avisaria con algunha acción clara máis pero nin Cruz nin Alba foron quen de bater á porteiro visitante. No minuto 39, e na primeira chegada de perigo do Paiosaco, Fanny levaría a igualdade ao marcador grazas a un erro da zaga que lle permitiría marcar a pracer. E co 1-1 chegaríase ao descanso. Tras o paso polos vestiarios, o partido estaría moi trabado na segunda parte, e no minuto 72 Isa finaliza unha internada pola banda de Cruz que cede ao área pequena e Isa non falla diante da porteira rival e poñería o definitivo 2-1.  Xusta vitoria para un Bergan que terá un duro óso a semana que vén ao viaxar a terras ferrolás para enfrontarse ao Racing”.

 

David Castro, (Adestrador do UD Paiosaco) :Gran ambiente el que hubo en el municipal carballés para presenciar el primer derbi comarcal entre el Bergantiños y el Paiosaco, en el cual no tardó en llegar el primer gol y llegaría después de un error de las verdiblancas en la salida de balón que aprovecharía Cruz para servir a Alba para que marque a placer el 1-0. Tras esto, las carballesas tendrían dos llegadas para aumentar su cuenta pero ni Cruz ni Alba acertarían ante una Colo que estaría muy bien durante todo el encuentro. De errores fue la cosa en la tarde de este domingo y en un error de las carballesas en la salida de balón, Fanny haría el 1-1 con el que se llegaría al tiempo de descanso. En la segunda parte, la igualdad fue máxima aunque las bergantiñanas tendrían una doble ocasión a la salida de un córner que salvaría Colo con una doble intervención de mérito, mientras que el Paiosaco también tendría la suya en una falta sacada por Carla que Muíño no acertaría a rematar cuando estaba en una posición inmejorable. Y en el minuto 72, en una nueva internada por banda de Cruz, esta pondría el pase de la muerte para la recién ingresada en el terreno de juego, Isa, que marcaría a placer el 2-1 que sería definitivo. De ahí al final del encuentro, poco movimiento en las áreas, por lo que los tres puntos se quedarían en As Eiroas”.

Bergantiños CF : Sánchez, Rabuñal, Ali, Seo, Tati, Lore, Vimi, (Torrado, 65´), Clau, (Isa, 67´, Noe (Canosa, 60´), Cruz e Alba (Carla, 75´).
.
.
UD Paiosaco : María Vázquez, Nuria, Andrea, Erika, (Ana, 85´), Ainhoa, (Marta, 61´), Verónica, Carla, Leticia, Estefania, (Almudena, 73´), María Labrador e Amanda.
.
.
Goles : 1-0, Alba, (12´); 1-1, Estefanía, (39´); 2-1, Isa, (72´).
.
.
Árbitro : David Cancela. Amonestou con cartón amarelo a Alicia das carballesas e a Andrea e Verónica das peisaquesas.
.
.
.
RESULTADOS
CLASIFICACIÓN

+++++

Informarche de que se nos estás seguindo polo móbil, que para ordenadores temos outro formato moito completo ca o que che pode ofrecer un móbil polas súas dimensións de pantalla.

Tamén informar que trocamos de email: admin@piratasdemuxia.es

Patrocinadores e Colaboradores

Attachment

Utilizamos cookies propias e de terceiros para o correcto funcionamiento da web. Se continúa navegando, acepta o seu uso.

ACEPTAR
Aviso de cookies